Kategorie článků:
Den ústeckého člověka
Premiéra inscenace Den člověka přinesla hned dva tvůrčí debuty. Jedná se o první režii nejmladšího člena zdejšího hereckého souboru Petra Uhlíka a první titul nové kmenové dramaturgyně Kateřiny Součkové.
Co vlastně uchránili?
Kdo byla její první Madam? V době, kdy politická a ekonomická elita vykořisťovala běžné občany způsobem, který vedl k vyhnání obyvatel města pryč, zasloužila se o zbudování rezervace sloužící k ochraně původních obyvatel.
Višňový sad dneška je oříšek
Činoherní studio v Ústí se rozhodlo jako čtvrtou premiéru kulaté padesáté sezóny uvést klasický titul, Višňový sad v režii Davida Šiktance.
Otupělý hospodský mikrokosmos
Anšlus z Činoherního studia v Ústí nad Labem však hlavní téma původní divadelní hry nijak zásadně nevystihuje, přestože se o to pokouší a podařilo se vytvořit snově rozostřenou atmosféru světa, kde čas neexistuje.
V Teufelsbergu je nuda
Cílem ústecké inscenace není pouze realistická evokace atmosféry – témata jako jsou pohraniční krajiny a životy jejich obyvatel, ztracené existence, marnost nalézající se v časových smyčkách jsou stále aktuální.
Psychóza v nádražce
Čtyři postavy, pro které se zastavil čas. Bývalý rocker, který ladí svoji kytaru, zahrát na ni ale nedokáže. Bývalý nádražák sepisuje text, který chce přednést hostům, ti ale nikdy nepřijdou. Bývalý listonoš čistí loveckou pušku, ale střílet neumí.
Americká hra na třetího
Činoherní studio Ústí nad Labem uvedlo v režii svého uměleckého šéfa Davida Šiktance inscenaci Americký bizon podle stejnojmenného dramatu Davida Mameta.
Kecy nejsou činy
Kecy nejsou činy, Bobe. Kecy nejsou činy. S patřičnou vážností a důrazem v hlase promlouvá Don (Roman Zach) do duše mladému nesmělému Bobovi (Adam Ernest).



